CO JE DOBRÉ VĚDĚT ?
JAKÝ JE TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ ?
-
termín dodání nelze určit dopředu s naprostou přesností, záleží to na více okolnostech (např. kdy se chystá závoz k nám na sklady, má - li výrobce materiál skladem, kdy chystáme závoz Vaším směrem atd.). Proto garantujeme termín dodání max. do 6 týdnů. Ale často to bývá i dříve. Pokud na zboží pospícháte doporučujeme vybírat z kategorie ZBOŽÍ SKLADEM, u těchto výrobků jsme schopni termín dodání minimalizovat.
JAK JE TO S DOPRAVOU ?
- při nákupu nad 5.000,- kč je doprava v okruhu 50 km od Roudnice n/L + Praha ZDARMA kč
- při nákupu nad 10.000,- kč je doprava v okruhu 100 km od Roudnice n/L ZDARMA
- v ostatních případech účtujeme dopravu dle aktuálních sazebníků přepravců (PPL, Fofr, apod.)
- zboží si můžete také odebrat osobně na našem centrálním skladu v Roudnici nad Labem / ul. Riegrova 635 / 41301
Zboží dodáváme pouze před objekt s číslem popisným, uvedeným v objednávce proto je důležité zajistit si stěhování přímo na místo. Pokud si budete přát využít našich služeb v oblasti stěhování, zabudování na místo nebo smontování zboží je potřeba to uvést v objednávce. Následně Vás budeme kontaktovat a dojednáme s Vámi cenu služby podle Vašich požadavků.
CO SE BUDE DÍT PO USKUTEČNĚNÍ OBJEDNÁVKY ?
1. e-mailem Vám přijde potvrzení o přijetí objednávky
2. a) v případě, že jste zvolili platbu převodem předem, dojdou Vám e-mailem podklady k platbě. Poté, co nám peníze dorazí na účet, zašleme Vám tuto informaci e-mailem. Zároveň zboží zadáme do výroby, o čemž Vás také budeme informovat.
b) v případě, že jste zvolili platbu hotově při předání, dojde Vám e-mail s informací, že jsme zboží zadali do výroby
V případě jakýchkoliv nesrovnalostí v objednávce Vás budu kontaktovat naši dispečeřia nejasnost se vy jasní. Takže není se čeho obávat :o)
3. poté, co jsme zboží zadali do výroby, nastává doba nutná k vyrobení a dodání zboží. Tato doba trvá maximálně 6 týdnů. V případě, že si vyberete skladové zboží, je možnost odběru v podstatě ihned.
4. když je zboží vyrobené a uskladněné na našich skladech, vytěžují se rozvozy směrem k zákazníkovi. To znamená, že Vás bude kontaktovat telefonicky náš dispečer a dojedná s Váma podrobnosti ohledně času dodání.
5. při přebírání zboží od řidiče si zboží v klidu zkontrolujete a podpisem potvrdíte jeho přebrání
6. tím je obchod ukončen a vy můžete výrobek užívat, jak věříme, k Vaší plné spokojenosti
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMOVÁNÍ ZBOŽÍ ?
Na výrobky firmy "Meblar" bývají reklamace zřídkakdy, ale pokud se přece jen vyskytnou, postupujte prosím tímto způsobem:
- vyplňte reklamační formulář dle instrukcí
Reklamační formulář naleznete ZDE
Při řešení reklamací postupujeme v souladu s občanským zákoníkem, který je naším minimem při řešení reklamací.
JAK JE TO S PLATBOU ZA ZBOŽÍ ?
Poté co zboží vhodíte do košíku, vyzve Vás systém, abyste si zvolili způsob platby a dopravy. Máte tyto možnosti:
- zaplatit převodem předem (v takovém případě Vám přijdou podklady k platbě ihned emailem)
- zaplatit hotově při předání zboží
- KARTOU (Příjímáme tyto typy karet: Visa, Visa electron, Mastercard, Master card electronic, Maestro, american express, Pay). Platí pouze při vlastním odběru na našem centrálním skladě.
K ZAKOUPENÉMU NÁBYTKU POSKYTUJEME NÁBYTKÁŘSKÉ SLUŽBY
- Vynesení nábytku do patra
- Rozbalení a umístění na místo určení
- Odvoz a likvidace obalového materiálu
- Profesionální kompletace nábytku
- Zaměření, návrh a zabudování kuchyňských linek
- Přeprava zboží specializovanými nábytkářskými vozy
- Možnost uskladnění nábytku na našem skladě
- Demontáž
- Odvoz a ekologická likvidace starého nábytku
Ceny uvedených služeb se řídí aktuálně platnými ceníky . V případě zájmu Vám cenu nakalkulujeme buď předem, nebo po vytvoření objednávky na zboží !

PROČ NAKUPOVAT U NÁS?
|
RYCHLÝ KONTAKT
734 311 729 info@vyrobce-meblar.cz |
KDE NÁS NAJDETE
ROUDNICE N/L: kamenná prodejna + centrální sklad Riegrova 635, 41301 (objekt Chaloupka)
|